25 Jun 2010

RaHuZA dHoM tB NaHiaR RuN!

in the name of Allah..

Khas buatmu..



pertama kali kita bertemu,
x pernah terpikir pon kita akan rapat..
malam pertama kita taaruf,
awak asek gelak2..
1st impression > 'budak ni pelik..'

hari pertama  p'bahagian kelas,
ditaqdirkan saya n awak sekelas..
x tahu knape, sy sgt takut..
x tahu knape, hati saya kate..
saye n awak mungkin susah nak serasi..
saya sgt down..
x tahu nak kawan ngan sape..

hari berganti hari..
minggu berganti minggu..
saya pon tak perasan sejak bile kite kamcing..
saya pon tak tahu sejak bile kite share rahsia..
saya pon tak sedar sejak bile kite boleh tidur sekatil?..

masa terus berjalan..
saya semakin mendalami awak..
saya semakin mengenali awak..
dan sungguh x jangka, saya semakin menyayangi awak..

masa terus berlari..
kite pernah gembira x ingat dunia sama2..
kite pernah jadi gila sama2..
kite pernah bersedih sama2..
kite pon pernah luah perasaan sama2..

awak tahu rahsia saya..
awak tahu bila masa saya not in mood..
awak tahu apa yang saya x suke..
awak tahu sapa yang saya sayang..
boleh kata, hampir separuh hidup saya awak tahu..

masa terus memecut.
awak banyak berubah,
saya semakin senang dengan awak..
saya semakin suka tengok awak..
kadang2, perasaan malu kat awak pon ada, datang usik saya..
Alhamdulillah, awak bnyak buat saya berfikir..
dan muhasabah diri..

masa semakin laju memecut..
awak semakin kedepan.. saya gembira!
tapi.. dalam masa yang sama, saya sedih..
jangan tanya kenapa,
sbb sy pon tak tahu ape jawapannya...

hari ini..
genap setahun saya kenal awak..
sangat bersyukur DIA hantar awak dalam hidup saya.
awak dah create satu episod baru dalam hidup saya..
episod yang tak mungkin saya lupa,
episod yang akan kekal selamanya..

tapi..
saya juga yakin..
setiap pertemuan,
pasti ade perpisahan..
tapi saya x pasti..
bila akn saat tu tiba..
mungkin 10 tahun ??
5 tahun lagi ? 3 tahun?
1 bulan? 3 hari? esok?
tak tahulah..

harapan saya..
bila tibanya saat tu,
awak jgn lupe saye..
klau awk lupe saya,
saya takut saya susah nak lupa awak..
(chewah.. romantik x.. haha)

apa2 pon,
mana saja awak melangkah,
junjunglah islam..
Al-Quran n Sunnah sebagai panduan..
inshaAllah,
awak akan terpelihara..

Semoga Allah sentiasa memberkatimu dunia akhirat..

Selamat Ulang Tahun Sahabatku..

ukhuwwah fillah abadan abadaa..
inshaAllah..

wallahua'lam..

MAY ALLAH BLESS.

7 comments:

  1. wahh seronoknya ala rugi dila tak serumah ngan shimah kalau tak mesti shimah buat satu post utk dila *bling bling* (sambil berharap) ngeheeee.

    ReplyDelete
  2. ukhuwah fillah abadan abada!!!

    jangan risau psal perpisahan, doa kan sentiasa menghubungkan kita :)

    awak semua sentiasa dalam doa saya :D

    ReplyDelete
  3. dila::hahahaha... dila2.. hehe.. nnt ade la tu org buat untuk dila.. tunggu dan lihat ye.. suami dila ke... haaa ehem2 hahaha..

    eyzzah::hehehe.. ameen..inshaAllah.. T_T

    ReplyDelete
  4. hihihiii

    shimahh!!!!

    post nie wat ak nak ngis sx agy!!

    hu3 ishh3 thanx thanx bnyak2!!

    sayang kamoo....

    muahx...

    APPRECIATE it!!

    *ok..saya xpndai nak express cm ne...

    ue know me better kan....

    :)

    senyum la sikt..*tiru gaya iklan~

    ReplyDelete
  5. hehehe.. luv you more la dear.. =)

    ReplyDelete
  6. reyhe..happy birthday!!! u r so lucky to hav ths kind of post frm shimah... she loves you!!! n me either...:)

    ReplyDelete